4 תשובות
אני ואח שלי נולדנו באותו יום בהפרש של עשר שנים
אנונימית
אני ואחותי נולדנו בהפרש של 4 ימים ו4 שנים
אנונימי
בני דודים שלי (הם אחים) נולדו באותו יום בהפרש של 3 שנים
אנונימית
אח שלי ואני נולדנו בהבדל של ארבעה ימים וכמה שנים מן הסתם