3 תשובות
מעבר לשמיים האדם לא יכול להתקיים בצורה נורמאלית. כדור הארץ היא סביבת החיים שלנו. כמובן שאתה יכול להיות אסטרונאוט ולהגיע לחלל, אבל בכל מקרה אתה תחזור לכדור הארץ.
לכן השמיים, שהוא גבול האטמוספרה והחיים על כדור הארץ, הוא בעצם הגבול שלנו כרגע.
חוץ מזה, זה רק ביטוי.
לכן השמיים, שהוא גבול האטמוספרה והחיים על כדור הארץ, הוא בעצם הגבול שלנו כרגע.
חוץ מזה, זה רק ביטוי.
שואל השאלה:
תודה על ההסבר!
תודה על ההסבר!
אנונימי
זה סתם ביטוי,
לפי דעתי, זה אומר שאתה יכול לעשות כל מה שתרצה, אין גבול לרצונות וליכולות שלך - ורק השמים יכולים להוות מיכשול ולהיות הגבול שלך
לפי דעתי, זה אומר שאתה יכול לעשות כל מה שתרצה, אין גבול לרצונות וליכולות שלך - ורק השמים יכולים להוות מיכשול ולהיות הגבול שלך
באותו הנושא: