5 תשובות
לא -_-
אגב זה התפקיד של קרם הגנה, להגן מפני השמש
(שמש=שיזוף)
מה שבטוח שלא תישרפי
שואל השאלה:
אבל מלא אנשים כתבו פה שאם שמים קרם הגנה אז משתזפים גם לי זה לא היה נשמע הגיוני
אנונימית
כן משתזפים זה מגן מדברים אחרים שיש בשמש אולי משתזפים פחות.. אם את רוצה להשתזף תקני שמן שיזוף