10 תשובות
רק אם ההורים רצו. זה מוכח מדעית שזה בריא
בטח מלא ערבים נימולים כי גם אצלהם יש את המסורת הזאת
כן, המוסלמים עושים את זה בגיל מבוגר יותר, זה גם חלק מהדת שלהם.
חוץ מזה היום הרבה חותכים את העורלה מסיבות בריאותיות, לא מומלץ להשאיר אותה.
כן, יש חוקרים בעולם שהוכיחו כי ברית מילה זה דבר בריא לתינוק, ובמיוחד ביום ה8 להולדתו.
אנונימית
כן יכול להיות מצב כזה
ברור, יש הרבה אנשים שמורידים את העורלה מהרבה סיבות, זה לא רק הלכה
חח הורגים אותי האנשים, אם זה כפייה דתית אז זה לא בסדר במדינה הזאת (ע"פ שהמדינה מדינה יהודית לכל דבר)

אבל כשזה בריא.. מוכח מדעית.. ועוד שטויות כאלה
אז כן סבבה עושים זאת לא רק כי ההלכה אומרת

שבוע טוב