7 תשובות
נופ.
לא, דודה שלי גרה באמריקה ואני מדברת איתה חופשי.
זה כמו ויבר, לא עולה כסף.
זה כמו ויבר, לא עולה כסף.
נופ.
לא
לא. כי זה על אינטרנט
באותו הנושא: