3 תשובות
ממה שאני זוכרת מפעם אחת ששתיתי אותו כשהייתי קטנה
הוא מגעיל xd
אבל אל תסתמכי עלי זה היה לפני יותר מ10 שנים חחח חחח חחח
נסקוויק? כן זה טעים
בתחלה השינוי משוקולית לנסקוויק מוזר אבל אחרי כמה זמן מתרגלים
תכלס אין הבדל בטעם. עדיף שתבדקי מה יותר בריא, אם כבר.
אנונימית
באותו הנושא: