18 תשובות
ג'ייד ממש טובה.
לדעתי מייבלין ולוריאל הכי ברמה של מאק
אסנס
אסנס באמת מעולה! גם קרליין
ג'ייד אסנס קרליין גרנייה
Aro
אנסנס היא יחסית ממש זולה ויש לה מוצרים באמת איכותיים
הכל תלוי באיזה מוצר את רוצה- המייקאפ של לוראל מעולה, הקרמים של ג'ייד טובים ממש, תלוי מה את צריכה.
פלורמר
אנונימית
לוראל, מייבלין, סופט טאצ'... זה תלוי, לכל חברה יש מוצרים טובים ומוצרים פחות טובים. אפילו במאק.:)
bourjois paris טובים
סופט טאץ
לוראל, לייף, אסנס, פלורמר, ג'ייד, קרליין
בורז'ואה
המוצרים של קליניק טובים ובמבצעים הם די זולים..
תלוי באיזה מחירים את מחפשת.. אני יודעת שאני לא רוצה זול במיוחד כמו ביוטקר אבל לא יקר במיוחד כמו מאק ולכן אני קונה מpupa את יכולה למצוא את זה בסופר פארם.. ממליצה על המסקרה והאודמים שלהם.
פלורמר
חברה מעולה ובמחירים של הפארם
באותו הנושא: