5 תשובות
מה שרצית להגיד לו לפני ששלחת את ההודעה
אם זאת טעות אז טעות אם לא אז תכתבי שקשה לך ושאת רוצה לדבר
שואל השאלה:
לא רציתי לשלוח לו כלום רק שיזכור שאני קיימת
אנונימית
למה שלחת לו הודעה?
אז אני לא ממש מבין אם את רוצנ תצומת לב דברי עם מישהו כאן בצ'ט...
באותו הנושא: