5 תשובות
מה שרצית להגיד לו לפני ששלחת את ההודעה
אם זאת טעות אז טעות אם לא אז תכתבי שקשה לך ושאת רוצה לדבר
שואל השאלה:
לא רציתי לשלוח לו כלום רק שיזכור שאני קיימת
לא רציתי לשלוח לו כלום רק שיזכור שאני קיימת
אנונימית
למה שלחת לו הודעה?
אז אני לא ממש מבין אם את רוצנ תצומת לב דברי עם מישהו כאן בצ'ט...
באותו הנושא: