5 תשובות
אין דבר כזה נבואות הכל חארטה
אני מניחה שזה אותו האדם שאמר שאתאיסטים באתר כותבים כאן שאלות, אז מי פה כותב שאלות ומנסה להוכיח שהוא הצודק ולא האחר? גם בתנך יש לא מעט דברים שלא מוסברים בצורה הגיונית אבל אני עדיין לא רואה כאן אנשים שכופים עליך את זה, בני האדם בקושי יודעים משהו, אנחנו חושבים שאנחנו יודעים הכל אבל זה לא נכון, וזה לא התפקיד שלך לבוא לאנשים עם "הוכחות" ולהגיד להם שהם טועים
אנונימית
שואל השאלה:
גם אני לא מאמין גדול בזה, אבל יש דברים שאומרים שלא יקרו ליותר לעולם כבל הם קרו במהלך השנים?
אנונימי
קודם כל אל תעירי לי. דבר שני, לא רק בתנ''ך שלכם יש נבואות. תאמיני לי שבאגדות נוספות קדומות יש את מה שנקרא נבואה. אבל מה שלא הגיוני, זה שאי אפשר לנבא. לאף אחד אין יכולת לנבא באמת...
אני לא חושבת שהבנת אותי נכון, מי שענתה מעליי, אני אתאיסטית ואין לי שום בעיה עם דתות אחרות שכל אחד יחיה בצורה שהוא רואה לנכון אבל במשך מספר פעמים היה כאן אדם שהעיר על אתאיסטים ובגלל זה הגבתי ככה, לא הגבתי בקשר לתגובה שלך
אנונימית