7 תשובות
לא זה ולא זה
שניהם
של אמא (: וגם של אחותי
של אבא חח
השניצלים של אבא הכי טובים! אני לא אוהבת שניצל מהסופר וזה לא כל כך בריא
לא זה ולא זה... חחח אני בדיאטה! no שניצל בשבילי...
רק שניצל של אמא
שניצל אמיתי:)
לא מעובד שקונים
שניצל אמיתי:)
לא מעובד שקונים
באותו הנושא: