4 תשובות
נקווה שלא
לא, הקיץ כבר די נגמר.
אין לנו מתח גדול מדי באף צד, כל אחד עסוק במשהו אחר.
אין לנו מתח גדול מדי באף צד, כל אחד עסוק במשהו אחר.
כן, מקווה שלא.
באותו הנושא: