4 תשובות
להגיד לו
שואל השאלה:
חוץ מלדבר איתו חחח הילד לא שם אליי בשיט
אנונימית
תשלחי לו הודעה ותגידי לו מה את חושבת עליו אם הוא לא אוהב בחזרה שימי עליו פס ותמשיכי
לדעתי כדאי לך לנסות להגיד לו, אין לך ככ מה להפסיד, לא?
אם הוא באמת לא שם עליך, אז תמשיכי הלאה. הכי חשוב זה שתשלימי עם זה שזה לא יקרה..
תשתדלי לחשוב על דברים אחרים בכך שתעסיקי את עצמך כל הזמן, נגיד, ללמוד משהו, לקרוא ספר (תאמיני לי, אם הספר מעניי, אפשר ממש להיכנס לזה, וזה מרגיע), תראי סדרות ממכרות או סרטים, צאי לבלות עם חברות, תעשי ספורט.. כל דבר שאת אוהבת..
בהצלחה: )