4 תשובות
לא אין פור אבר 21 וגם לא פול אנבר,
יש פוקס, כסטרו, אמריקן איגל, מנגו, גאפ, טופ טן, יש מסעדות ובתי קפה, וזהו בגדול קניון די מייותר יחסית לקניון השרון שגם הולכך לעבור שיפוץ (;
אביה'לה(;
שואל השאלה:
הייתי שם כבר בפתיחה אבל תודה בכל זאת:)
שואל השאלה:
ידוע גם פוראוור 21? או pull & bear?
אמריקן איגל