9 תשובות
מתוך ניסיון. מד"א צריך כבר עכשיו לדבר איתם מפני שאתה צריך לעבור קורס ולמידה לפני. צער בעלי חיים תלוי באיזור ובמה תוכל לסייע.
שואל השאלה:
חחח כבר עברתי את הקורס:)
כן למה לא?
כן
כן אתה יכול אבל מתוך ניסיון מד"א זה מה שנקרא דרך חיים ולא יהיה לך זמן מד"א לוקחת חלק מאוד גדול בחיים וקשה לשלב כמה דברים ביחד עם מד"א
אני התנדבתי ברמבם ובספרייה הציבורית אצלי ואז הצטרפתי למד"א ופשוט יצאתי מהכל חוץ ממד"א כי מד"א זה מסגרת שלוקחת הרבה זמן.