6 תשובות
תוסיפי פנקו של הסושי
אנונימית
יש כל מיני אריזות של פירורי לחם מתובלים, מקסיקני למשל ממש טעים..
וגם לביצה תוסיפי מלח, פפריקה, ואני מוסיפב גם את התבלים של הפיצה הו זה טעים *-*
ולטגן את לא חייבת בשמן עמוק, אבל מומלץ.
וגם לביצה תוסיפי מלח, פפריקה, ואני מוסיפב גם את התבלים של הפיצה הו זה טעים *-*
ולטגן את לא חייבת בשמן עמוק, אבל מומלץ.
בשמן עמוק כמו צ'יפס
מטגנים אותם כמו ציפס
מבקשים מהגורילה המעופפת
קח מספר טלפון שלה
0555550555
קח מספר טלפון שלה
0555550555
טוב עוף זה קצת דוחה אבל אם את רוצה שייצא לך מסעדה זה יקרה בשמן עמוק, נראה לי. אבל אני עדיין חושבת שעוף זה דוחה
באותו הנושא: