7 תשובות
לא אהבתי
שיר יפה אבל הקליפ טיפה לא מובן לי
לא אוהב אותם
השיר כזה מושלם והם כאלה מושלמים בכיתי מהתרגשות שראיתי את זה! דיי זה כזה יפה:)
זה לא הטעם שלי
נחמד.. לדעתי השיר הכי יפה שלהם זה story of my life