7 תשובות
לא הטעם שלי
לא אהבתי
שיר יפה אבל הקליפ טיפה לא מובן לי
לא אוהב אותם
השיר כזה מושלם והם כאלה מושלמים בכיתי מהתרגשות שראיתי את זה! דיי זה כזה יפה:)
זה לא הטעם שלי
נחמד.. לדעתי השיר הכי יפה שלהם זה story of my life
באותו הנושא: