התחברות
הרשמה
היי, אני צריכה סיבות ממש טובות כמה שיותר סיבות ללמה לא להשאר בפנימיה..
29 באוגוסט 2015, 00:29
פנימיות
פנימיה
הורות
בתי ספר
חיים
המלצות גולשים
תשובה אחת
כי רע לך שמה את מתגעגעת הביתה, המורים מעצבנים אותך, את לא מוצאת שם אנשים שאת יכולה להתחבר איתם.. זה מה שעולה לי
נ
נוגוששש
באותו הנושא:
בשביל איזה סיבות טובות שווה עוד להישאר בעולם החרא הזה?
סיבות לקיומו של אלוהים - שלום, אני צריכה 10 סיבות למה יש אלוהים.
אני צריכה סיבות להמשיך להילחם.
אני צריכה סדרות טובות לצפייה (לא חרושות - כמו 13 סיבות וריברדייל וכו')
היום ילדה מהכיתה שלי נתנה לי מכה והחזרתי לה אני צריכה סיבה מספיק טובה למה החזרתי לה כי אם אני לא אביא סיבה מספיק טובה ישעו אותי, עזרה?
אני רוצה לדחות צו ראשון יש לכם סיבות מספיק טובות בשביל שידחו לי לכמה שיותר זמן..?
חייבת כמה שיותר סיבות למה *כן* לעשות פירסינג
תנו לי סיבות טובות למה להתחיל לעשן או לשתות מה זה ייתן לי?
לא החלטתי אם אני רוצה להסתפר, מכמה סיבות, אנשים כנסו צריכה עזרה
איזה סידרה אתם חושבים שיותר טובה? ריברדייל או 13 סיבות למה?
אני צריכה סיבות למה אסור להשתמש בפלאפון בזמן הנהיגה?