התחברות
הרשמה
קרה לכם פעם שפתאום התחיל לדפוק לכם הלב, משום מקום, והתחלתם להכנס לדכאון וחשבתם על כל טעות שעשיתם ואיך שבא לכם לחזור לילדות..
5 בספטמבר 2015, 13:08
פול ווקר
לב
מוזר
תמיכה
מבטים
הודעות
3 תשובות
כן
B
BeYourself♥
לכל אחד קרה אני מאמינה
S
Swiftie
לכל בנאדם זה קורה
ש
שירלי *
באותו הנושא:
אני בכל מקום ובשום מקום, מי אני?
מה הסיפור שפתאום אידיאל היופי משתנה וכולם אוהבים שמנות?
זה רק אני או שפתאום האתר נהיה ממש שומם? O_o
בנים אם פתאום משום מקום חברתכם תעשה לכם טוורק על הפנים איך תגיבו?
רק אני שונאת את הבנות האלה שפתאום החליטו שהן אוהבות את ספיידרמן רק בגלל טום הולנד?
איך אתם/אתן מעבירים/ות מחשבות רעות/מטרידות שפתאום צצות לכם בראש?
איך להפסיק לדפוק חשבון לכל דבר ולהתחיל לחיות?
מכירים את השיחות האלה, שישר על ההתחלה אתם מבינים שהשיחה לא תוביל לשום מקום?
הגיוני שפתאום בשר מגעיל אותי?
למה הכוונה המים אינם יפים בשום מקום כמו במדבר, כי בשום מקום אינם נדירים כל כך?
איך זה שפתאום לכולן יש שפתיים יותר גדולות משהיו להן?