24 תשובות
בישראל הבנות ייתנו לך אגרוף לפרצוף...
שואל השאלה:
חבל כי רציתי לנסות*_*
אנונימית
אבל אממ שיטה נחמדה למי שמתחיל בתחום "הפיקאפ "
(אולי אנסה את זה גם עם חברים ביציאות ^^ )
יזרום
שואל השאלה:
לא אני רצינית רציתי לנסות את זה על מישהו שאני מחבבת השאלה אם הייתם זורמים או שלא?
אנונימית
זה פשוט מקסים:-)
אני הייתי זורם עם זה כל זמן שזה נעשה בחינניות שהוא עשה את ולא בצורה אגרסיבית או 'חופרת'
חח אני בת ואני הייתי עושה את זה עם מישהו היה בא אליי ככה אבל רק עם הוא חמוד או חתיך אבל עם היו באים אליי בכוח הייתי מקללת חחח..
חחח ידיד שלי עשה לי את זה..
וזה חמוד
אנונימית
לא הבנתי מה הוא עשה בדרטון
זה כזה מתוק:3
שואל השאלה:
הוא ביקש מכמה בנות להחזיק משהו וכשהן שמו את היד מתחת לשלו הוא הצמיד את היד שלו לשלהן והם החזיקו ידיים
אנונימית
איזה חמוד זה..
ואי זה כל כך חמוד!
אני הייתי זורמת,
אני חושבת שכדאי לך לנסות את זה עם מי שאת מחבבת,
אבל בעדינות ועם חיוך, לא במקום עם הרבה אנשים או מקום סגור (אלא מקום שתוכלו ללכת בו ביחד).
אין לך מה להפסיד (; (חוץ מרגע קטן של מבוכה)
מקסימום, תרוויחו בדיחה פרטית ואת שיעור לחיים ^_^
בהצלחה! (:
(ותודה לך חח!)
צילום רשם תלוי מי זאת
יענו אם היא מכוערת אז הוא היה אומר לה לא.
אז אל תגידו הבנות בישראל היו נותנות אגרוף.
מעדיפות להגיד לכולם לא מאשר לעשות הפרדה בין מכוערים לבין יפים.
אם בת הייתה עושה לי את זה היה ממש חמוד
שואל השאלה:
צודקת זה לא שהם היו יודעים את זה לפני...
בסרטון הוא בסך הכל ביקש מהן להחזיק משהו הן לא ידעו שהוא רוצה שהם יחזיקו ידיים וזהו לא הייתה החלטה של כן או לא אני רק שאלתי את הבנים מה הם היו חושבים על זה כמונו הבנות חמוד או מוזר או מקהו
אנונימית
אמרתי לך:)
כדאי לך
שואל השאלה:
מכון אמרת לי:)^
אנונימית
חחח רוקי אתה מוזרם רצח, מי שמתחיל בתחום הפיקאפ?
הרגת אותי, מודה בכיתי מרוב צחוק.
ואם היו עושים לי את זה הייתי סוטרת לאותו אדם
אנונימית
קצת מטריד חחח לא חושבת שבישראל זה יעבוד חח
חחח ראיתי את זה גם, רק עם נשיקה.
שמישהו כזה בא למישהי ברחוב אמר לה משהו ואז נתן לה חובה משהו כזה, והם התנשקו.
זה היה מגעיל איך שהוא עשה את זה.
אבל מה שהראת עכשיו זה נחמד חח:)
אם מישהו היה עושה לי את זה הייתי זורמת
אוו איזה סרטון חמוד זה:)
ואיי מאוהבת בגברים כאלה הפדחנים הזורמים חח גם אני כזאת יואו זה מושלם אמן יעשו לי את זה
נחמד אבל לא נראה לי שבישראל זה יעבוד..