8 תשובות
זה סטיפס לנוער._.
אני גם בת 13
אני גם בת 13
אין...
אני מקווה שהתכוונת לפרסם את השאלה הזאת בסטיפס לנוער ולא יצא לך בטעות o_o
אני מקווה שהתכוונת לפרסם את השאלה הזאת בסטיפס לנוער ולא יצא לך בטעות o_o
היי אני לא זקןן
כנראה שאין
כולנו קשישים בלב❤
גם אני בת 13..:)
קשישים שולטים
לול לא, יש גם בני 17-20.
באותו הנושא: