3 תשובות
גם אותי הם קצת מלחיצים*~*
יש להם חיוך מזויף ומוזר כזה שנראה פדופיליxd
יש להם חיוך מזויף ומוזר כזה שנראה פדופיליxd
אמאלה זה אחד הפחדים הכי גדולים שלי,
לא יודעת זה מלחיץ
לא יודעת זה מלחיץ
כי יש הרבה אנשים פחדנים חחח
באותו הנושא: