3 תשובות
גם אותי הם קצת מלחיצים*~*
יש להם חיוך מזויף ומוזר כזה שנראה פדופיליxd
אמאלה זה אחד הפחדים הכי גדולים שלי,
לא יודעת זה מלחיץ
כי יש הרבה אנשים פחדנים חחח