4 תשובות
אני יותר אוהבת בלט
חאס ושלום בלי היפ הופ אני לא חייה
אפשר להגיד שתיראי אותי רוקדת טבע/היפ הופ לפני בלט.
אני שונאת לרקוד בכללי xd
באותו הנושא: