5 תשובות
נגיד זה בווצאפ אז בקטנה לסנן.. ולענות תשובות יבשות..
במציאות גם לענות תשובות יבשות או להתעסק בדבר אחר.. או שפשוט להגיד שאת לא מעוניינת ושאת מעדיפה להיות לבד.
במציאות גם לענות תשובות יבשות או להתעסק בדבר אחר.. או שפשוט להגיד שאת לא מעוניינת ושאת מעדיפה להיות לבד.
שואל השאלה:
אני חייבת לעשות את זה ממש בעדינות כי הוא מאוד אוהב אותי ויש לו נטיות אובדניות..
אני חייבת לעשות את זה ממש בעדינות כי הוא מאוד אוהב אותי ויש לו נטיות אובדניות..
תקשיב אני לא הולכת למרוח לך את הזמן ולגרום לך לפתח ציפיות לא ייצא מזה כלום
אותו נוסח לכולם xd
אותו נוסח לכולם xd
פשוט תרמזי לו לאט לאט ובסופו של דבר תדברי איתו על זה...
תגידי לו שאת לא רוצה לפגוע בו אבל זה לא מתאים.
באותו הנושא: