התחברות
הרשמה
בסדר לזרוק למחזורית בקבוקים קצת מלאים בשתייה או שצריך לזרוק רק בקבוקים ריקים לשם?
30 באוקטובר 2015, 11:00
מיחזור
בקבוקים
2 תשובות
עדיף לרוקן ואז לשים במחזורית
א
אלת האהבות❤
שואל השאלה:
למה זה עדיף?
אנונימית
באותו הנושא:
זה בסדר שנפרדתי ממנו כי הרגשתי שהוא הולך לזרוק אותי ולא רציתי להיות הנזרקת אז העדפתי לזרוק אותו לפני שהוא יזרוק אותי?
זה בסדר לבקש מהשליח פיצה לזרוק לי את האשפה מהבית? (קומה 2 בלי מעלית) פשוט אני עצלנית
זה בסדר לשתות כל יום 3 בקבוקים של חצי ליטר מים?
שני האוגרים שלי מתו, לזרוק אותם לזבל זה בסדר?
אני רוצה לעשות סדר בארון ואני מתקשה לזרוק בגדים, איזה בגדים לזרוק ומה לשמור?
לזרוק דף שרשום עליו בס"ד - שלום, אם אני רושמת בס"ד מעל דף נייר, אז אסור לי לזרוק את הנייר הזה, או שזה בסדר?
מה המשפחה בטור הראשון ובטור השני של טבלת מחזורית..
אם כבד נמצא חודשיים במקפיא ( כבד עוף הבשר ), והתאריך של הכבד עוף פג תוקף, זה בסדר להשתמש בו או לזרוק לפח?
מיחזור של דיסקים - האם זה בסדר לזרוק דיסקים לפח, מבחינה אקולוגית?
מהי תכונה מחזורית? (בטבלה המחזורית)
למה אומרים שאסור לזרוק ציפורן ולזרוק רק לאסלה?