4 תשובות
תגידי לה שאלו שאלות אישית ושאת מעדיפה לא לענות כי זה גורם לך אי נוחות... אין שום דבר שמכריח אותך לענות לשאלות אישיות שלה.
HHH
אל תתערבי לי בחיים יש לי אמא אני ישתף אותה, תודה בי! זה מה שתגיד חח זה תמיד עובד
אמאלה חח! זה קרה לחברה שלי ואנחנו צוחקות עלזה מלא זמן חחח..
קח בקלות
תגיד לה: ''אני לא רוצה לענות לך על זה, אלה פרטים אישיים''. ואם היא תשאל שוב אז תגיד לה: ''אני לא חייב דין וחשבון לאף אחד, אבל תודה שהתעניינת''.
באותו הנושא: