8 תשובות
דיי משמין, שניהם בצקים
כן
כן.

פיצה וטוסט זה בדיוק אותו דבר xd\
לא מומלץ...
תאכלי אחד מהם. לא כדאי את שניהם בארוחה אחת.
זה די תלוי מה אכלת בשאר היום. אבל כן, זה יותר מדי.
שניהם בצקים