6 תשובות
תכלס? יש כאלו שנכנסים לסתם חנויות לוקחים מהמדף משלמים ויוצאים או שמבקשים ממבוגר לא אחראי שיקנה להם.. זה לא חוקי בכלל ובמידה והבעל חנות מוכר או המבוגר.. אחריות מוטלת עליהם והם אשמים כי עברו על החוק.
מבקשים מאנשים מעל 18 שיקנו בשבילהם
מבקשים שיקנו להם.
יש אנשים שמוכרים או שמבקשים מאנשים שעוברים (מנסיון)
כל פיצוציה מוכרת לקטינים
התשובה פשוטה הם פשוט לא.
באותו הנושא: