3 תשובות
אני
אני במדעית טכנולוגית אם זה נחשב ^-^
אני במדעית ואין הבדל חוץ מהתקדמות קלה של מופת בחומר. וגם שבשכבה שלנו דווקא מדעית יותר מגובשת וחברותית ממופת, ובמופת יש הרבה תחרותיות וילדים חסרי ביטחון... אבל אני חושבת שזה נפלא, כיתות מופת ומדעיות:-)
באותו הנושא: