20 תשובות
שואל השאלה:
בבקשה תענו תעזרו לי...
בבקשה תענו תעזרו לי...
אנונימית
כיתה י' היא לא חובה לפי מה שאני זוכרת, ניסיתי גם לנשור בי'.
אני יודעת שביקשת שלא, אבל אני בכל זאת חייבת לנסות.
רק שנתיים וחצי, לפחות תקבלי 12 שנות לימוד כדי שאם בעתיד את תתחרטי זה לא יהיה מאחר מידי ותוכלי להמשיך את הבגרויות. אם תנשרי עכשיו אין סיכוי שתוכלי להשלים. אם תתחרטי (ואת תתחרטי) אין לך שום דבר לעשות עם זה.
תחכי, רק את השנתיים האלה. את כבר ממש בסוף.
אני יודעת שביקשת שלא, אבל אני בכל זאת חייבת לנסות.
רק שנתיים וחצי, לפחות תקבלי 12 שנות לימוד כדי שאם בעתיד את תתחרטי זה לא יהיה מאחר מידי ותוכלי להמשיך את הבגרויות. אם תנשרי עכשיו אין סיכוי שתוכלי להשלים. אם תתחרטי (ואת תתחרטי) אין לך שום דבר לעשות עם זה.
תחכי, רק את השנתיים האלה. את כבר ממש בסוף.
מכיתה י' זה כבר לא חוק חינוך חובה אפשר לפרוש, אבל מן הסתם לא כדיי ותתחרטי על זה.. אני ממליץ לחשוב פעמיים
שואל השאלה:
ההורים אמרו שמסוף י' זה לא חובה..
ההורים אמרו שמסוף י' זה לא חובה..
אנונימית
את תהיי צריכה להשלים בגרויות
שואל השאלה:
אמ אני לא רוצה לעשות בגרויות...
אמ אני לא רוצה לעשות בגרויות...
אנונימית
אבל את חייבת בשביל שתהיה לך עבודה טובה ובלי זה אי אפשר. את חייבת לעשות בגרות. זה חובה. לא תולכי לעבוד בעבודות הטובות באמת או להיות באוניבסיטריות בלי זה..
שואל השאלה:
אני אסתדר גם בעבודות שלא צריך אליהן בגרות...
אני אסתדר גם בעבודות שלא צריך אליהן בגרות...
אנונימית
עד סוף י' זה חובה ואז את יכולה לנשור.
יש לי ילד בכיתה שעשה את זה והלך במקום ללימודים באוניברסיטה
יש לי ילד בכיתה שעשה את זה והלך במקום ללימודים באוניברסיטה
אני לא חושבת שאת תצליחי להסתדר בהן, את חייבת לעשות בגרות, אין לך ברירה אחרת. תחכי עד סוף יב ואז..
שואל השאלה:
איך הלך ללמוד באוניברסיטה אם אין לו בגרות?
איך הלך ללמוד באוניברסיטה אם אין לו בגרות?
אנונימית
האוניבסטירה הפתוחה כנראה..
הוא עושה קורסים באוניברסיטה הפתוחה בפסיכולוגיה ולא צריך לעשות בגרות בשביל זה, חוץ מזה הוא משלים בגרויות גם פשוט הוא לא נשאר בבצפר
אני כמוך! צר לי לבשר לך אבל ב2015 החוק שונה לחוק לימוד חובה עד יב, כי עד 2015 זה היה עד י'.
אני גם לא מעוניינת ללמוד, ואני גם בכיתה י' ואין לי כוח לזה וממש לא בא לי, וכל עניין הבגרויות בכלל אני לא happy מזה. אפשר להסתדר בלי בגרויות, רק צריך למצוא את המקום המתאים והנכון.
אבל.. אני לא יודעת אם אפשר לפרוש, כמו שרשמת, יכולים להכניס את ההורים לכלא..
לפני חנוכה גם לא הלכתי, ובשבוע האחרון שהיה לפני חנוכה הלכתי, ואחרי חנוכה לא הלכתי, וביום חמישי האחרון חזרתי בלית ברירה. ממש לא בא לי על זה, אני הולכת לבית ספר באי שלמות עם עצמי וזה מעצבן ככה. מה גם שגם אם תאמרי שאת לא רוצה ללמוד זה לא יעזור, אף אחד לא יישמע אותך, מבחינת החוק את חייבת ללמוד עד גיל 18. ותאמיני לי שאמרתי להורים שלי כל כך הרבה פעמים שאני לא רוצה ללמוד אבל הם ממשיכים בשלהם כמו שאומרים.
אה ושכחתי להוסיף שאם את לא במסגרת בית ספר יצטרכו לשים אותך במסגרת אחרת..
בקיצור, כיום אי אפשר לפרוש, אני הייתי מתה לפרוש כי נמאס לי כבר מזה ולא מצאתי שום אפשרות שתאפשר לי לפרוש בלי כל הבלאגן שזה גורם מסביב, ואם תמצאי דרך כלשהי לפרוש ולא יעשו לך כלום, בבקשה ספרי לי (:
אני גם לא מעוניינת ללמוד, ואני גם בכיתה י' ואין לי כוח לזה וממש לא בא לי, וכל עניין הבגרויות בכלל אני לא happy מזה. אפשר להסתדר בלי בגרויות, רק צריך למצוא את המקום המתאים והנכון.
אבל.. אני לא יודעת אם אפשר לפרוש, כמו שרשמת, יכולים להכניס את ההורים לכלא..
לפני חנוכה גם לא הלכתי, ובשבוע האחרון שהיה לפני חנוכה הלכתי, ואחרי חנוכה לא הלכתי, וביום חמישי האחרון חזרתי בלית ברירה. ממש לא בא לי על זה, אני הולכת לבית ספר באי שלמות עם עצמי וזה מעצבן ככה. מה גם שגם אם תאמרי שאת לא רוצה ללמוד זה לא יעזור, אף אחד לא יישמע אותך, מבחינת החוק את חייבת ללמוד עד גיל 18. ותאמיני לי שאמרתי להורים שלי כל כך הרבה פעמים שאני לא רוצה ללמוד אבל הם ממשיכים בשלהם כמו שאומרים.
אה ושכחתי להוסיף שאם את לא במסגרת בית ספר יצטרכו לשים אותך במסגרת אחרת..
בקיצור, כיום אי אפשר לפרוש, אני הייתי מתה לפרוש כי נמאס לי כבר מזה ולא מצאתי שום אפשרות שתאפשר לי לפרוש בלי כל הבלאגן שזה גורם מסביב, ואם תמצאי דרך כלשהי לפרוש ולא יעשו לך כלום, בבקשה ספרי לי (:
כמה שאת מזלזת יבוא יום ולא משנה מתי הוא יבוא ואת תיראי שזאת תיהיה טעות חייך לא יהיה לך איפה לעבוד תגורי באיזה דירת חדר מסריחה בלחץ באיזה חור ותבכי אל שבמקום להיות בסטיפס לא הלכת ולמדת קחי תצמך בידיים למרות שמאוחר לך קצת מדי להתעורר עכשיו ולהתחיל ללמוד עדיף מאוחר מאשר אף פעם
ואמן שתצליחי בחיים שלך!
ואמן שתצליחי בחיים שלך!
שואל השאלה:
תודה אני אחשוב על זה עוד פעם ואני מקווה שאולי אחליט לחזור ללמוד..
תודה אני אחשוב על זה עוד פעם ואני מקווה שאולי אחליט לחזור ללמוד..
אנונימית
מה קרה מאז??
שואל השאלה:
סיימתי עם בגרות מלאה חחח
סיימתי עם בגרות מלאה חחח
אנונימית
למה לא פרשת? זה היה שווה את זה?
שואל השאלה:
יצאתי מהדיכאון ...התחלתי לקחת כדורים נגד דיכאון כן זה היה שווה את זה.
אם הייתי פורשת הייתי נמצאת עכשיו בלי בגרות ובלי חברים שהכרתי כתוצאה מזה שהלכתי לבית ספר
יצאתי מהדיכאון ...התחלתי לקחת כדורים נגד דיכאון כן זה היה שווה את זה.
אם הייתי פורשת הייתי נמצאת עכשיו בלי בגרות ובלי חברים שהכרתי כתוצאה מזה שהלכתי לבית ספר
אנונימית
באותו הנושא: