6 תשובות
להוציא מוצרי חלב לחלוטין מהתפריט
לאכול טחינה, שקדים, תרד (אפשר בחביתה או שקשוקת תרד בצל ועגבניות)
לאכול כל יום בשר
זה מאד מאד עזר לי גם אני הייתי בתת ספיגה של ברזל. העניין הוא שצריך לרפא את המעי כי לפעמים זה בגלל מעי דליף. והמעי הדליף נובע כתוצאה מאלרגיה או רגישות לחלב או חיטה או סויה או כולם.
אם תורידי לחודש מוצרי חלב/חיטה/סויה, תגלי זאת.
אני לדוגמא לא אוכלת לחם למרות שלא גילו לי רגישות ללחם בבדיקות דם, וספיגת הברזל שלי עלתה בהרבה.

כוסמת
יש עוד דברים את יכולה למצוא באינטרנט
בבשר אדום יש הרבה ברזל!
עוד דבר, העיכול משתנה, הצואה לא נמרחת יותר על האסלה אם לא אכלי דברים שאת רגישה אליהם. ממש ממליצה להוריד מוצרי חלב ומוצרי חיטה לחודש. לאכול יותר ירקות (מאודים, בתנור, מבושלים או מטוגנים), בשרים וביצים, וקצת פירות (לדוגמא חטיפי תמרים ואגוזים).
מאד מאד עזר לי
אנונימית
אני סובלת מאנמיה כבר 3 שנים, תמיד המליצו לי על קינואה, בורגול, עדשים, בננות, בשר, אבוקדו. כמובן שאצלי האנמיה לא הפסיקה כי אני מתנגדת לקחת את התרופה עצמה, אבל אני בדרך להיפטר ממנה.
תאכלי הרבה קורנפלקס הוא מכיל הרבה ברזל