21 תשובות
אל תעלי תמונה בבגד ים לא כדאי לך
סך הכל בגד ים מה יש, בת כמה את?
אנונימית
לא שום בן לא שווה את זה שתשברי תעקרונות שלך בגללו
שואל השאלה:
אני מתביישת לעלות אבל מלא עושות ככה
אנונימית
אני מציעה שתעלי תמונה חמודה שלך ולא חושפנית בשביל הדאווינים
כל עוד את לא עושה פוזות זה בסדר
אני חושבת שכדי שתצטלמי בלי פוזה סוטה יותר עדיף
זה לא שהיא מעלה תמונה שלה ערומה
אנונימית
בת כמה אתת
אנונימית
שואל השאלה:
16
אנונימית
אה אז בסדר תעלי
את לא חייבת לעשות את זה... אם את מאוהבת במישהו, תראי לו את זה בדרכים המיוחדות שלך...
אל תשני את עצמך בשביל אף אחד אף פעם!
שואל השאלה:
צודקות שלא צריך בשבילו
אבל כדאי בכל זאת סתם בלי קשר אליו?
אנונימית
אני במקומך לא הייתי מעלה...
אבל אם את מרגישה בכיף ונוח לך עם זה... מי יכול להגיד לך לא?
שואל השאלה:
תאמת לא מרגישה עם זה בנוח טוב קיבלתי תתשובה שלי תודה
אנונימית
שמחתי לעזור...;-)
אני מרגישה שזה מוזר, כל עוד מישהי לא דוגמנית וזו לא העבודה שלה היא לא צריכה להעלות תמונות שלה בבגדי ים זה כמו חזייה ותחתונים ואנשים רואים את זה ויכולים להקריב את התמונה על חלקים בגוף בעיניי זה דוחה
אנונימית
שואל השאלה:
צודקת מאוד
אנונימית
אני חושבת שכדאי לך לעלות תמונה עדינה ומכבדת שמשקפת אותך באמת, זה היופי האמיתי!
אל תעשי את זה למרות שאני בן סטרייט שמתחרמן מתמונות כאלה מצד שני גם הנשים שמצלמות את עצמן ככה אני מרחם עלהים...
זה לא מכבד אותך תמונה בבגד ים מקווה שתקשיבי לי (:
אנונימי
שואל השאלה:
תודה
אנונימית
באותו הנושא: