14 תשובות
חח קוקה לי כל פכם כשאני לבד איכשהוא אני אחלק
חח כן
יש לי מלא פדיחות נפילה... ואני צוחק על עצמי מול כולם
חח זה הרבה פעמים קורה לי xd
חח כל הזמן
נגיד אני מנסה להיות מגניבה ולרקוד ואז אני נופלת -.-
זה גם קורה לי ליד אנשים, אבל זה קורה כל כך הרבה שהם כבר מתייחסים לזה רגיל
אנונימיתP:
קורה המון (,:
חח כן, אני משחזר סצנות מפדחות שקרו לי וצוחק על עצמי:o
כן פעם פשוט הלכתי בחוץ והייתי שקועה בשיחה בפלאפון
נדפקתי בקיר ופשוט צחקתי על עצמי והמשכתי ללכת
אממ קרה לי משהו דומה היום אחותי הייתה במקלחת והיא סגרה את הדלת של המקלחת והיה חלק פיצפון שהיא רואה אותי ואני לא אותה ואז עשיתי חיוך כזה כאילו מצלמים אותי וכנראה היא ראתה את זה..
שואל השאלה:
חnחnחn האחרונה הרגת אותי מצחוק
אנונימית
נפל לי הפלאפון על הפרצוף, נפילה די חזקה.
חח המון, אני תמיד צוחקת על עצמי.
חח מלא פעמים קורה לי דברים מפדחים ואז אני אומרת לעצמי בראש שמזל שאני לבד חח
כל הזמן קורים לי דברים מצחיקים... אבל שתי הפדיחות הכי מעצבנות שקורות לי זה או שנופל לי הטלפון על הפרצוף או שאני הולכת ברחוב ומתכתבת עםמישהו ולא שמה לב ונתקלת בעמוד או בבן אדם חייחיחי
באותו הנושא: