4 תשובות
לא חמור מאד! טלפון בטעינה זה פי 4 יותר קרינה מבשיחה והטלפון הוא שפולט את הקרינה להרחיק מהגוף מיד! או לנתק!
אנונימי
לא. זה חמור מאוד
באותו הנושא: