5 תשובות
תלכי בשקט למטבח ותאכלי משהו קטן.
שואל השאלה:
אני לא מאמינה שאשכרה הצלחתי חח, אני יכולה להיות נינג'ה ונתת לי השראה לקחת עוגיות xd
אני לא מאמינה שאשכרה הצלחתי חח, אני יכולה להיות נינג'ה ונתת לי השראה לקחת עוגיות xd
אנונימית
חחיחח גאה בך, בתיאבון (:
שיהיה לך בתיאבון:)
בתיאבון (:
באותו הנושא: