2 תשובות
לדעתי אם אין מה לדבר פשוט אי אפשר להתחבר לבן אדם אז לוותר על זה
יש בשתיקות הרבה כוח וחוכמה, אם תמצאי מישהו שאפשר לשתוק איתו ולחייך - מצאת חבר לחיים. אמנם יש בהן משהו שקצת לא ברור ולא מובן, אבל הן סימן נפלא לכך שיש לך מישהו לסמוך עליו. ממש לא חייבים לדבר. אם אם כבר, להגיד "כיף לשתוק איתך"