5 תשובות
שואל השאלה:
למה לא עושים עם זה כלום? נמאס כברר
למה לא עושים עם זה כלום? נמאס כברר
אנונימית
גם אני לא מבינה סתם אני עושה עוד שיעורים בגלל זה
כן לי ביטלו היה אמור להיות לי השבוע..
כן.
באותו הנושא: