7 תשובות
חח רגיש לזה
אמ.. שמדגדגים אותי... ותלוי כמה זמן מדגדגים כי אני יכולה לבכות מצחוק.
מרגישה שאין לי אוויר מרוב שאני צוחקת ומרוב שזה מדגדג._.
רגישה לדיגדוגים.-.
אני ממש רגישה לזה ואחרי שמדגדגים אותי אני מתחילה לרעוד טיפה ולבכות.. ולהיות ממש עצבנית לאורך שאר היום..
אני ממש רגיש לדגדוגים זה גורם לי להרגיש ממש כאילו עושים לי עינויים אם זה יותר מ10 שניות של דגדוג אגרסיבי אלא אם זו בחורה חמודה זה שובר את הכללים...
צוחקים ונהנים זה מצחיק נעים וכיף
אנונימי
באותו הנושא: