7 תשובות
שואל השאלה:
חצי מהאנשים ששלחתי? איזה 20
חצי מהאנשים ששלחתי? איזה 20
אנונימי
שואל השאלה:
בגלל שאנלא עוקב אולי?
בגלל שאנלא עוקב אולי?
אנונימי
שואל השאלה:
אבל ניסיתי לשלוח שובב לא הולך
אבל ניסיתי לשלוח שובב לא הולך
אנונימי
אין אינטרנט או קליטה ואם זה לא קשור אולי מחקו את הצאט איתך
אם אתה לא עוקב אחריהם אז הם צריכים לאשר כשאתה כותב להם בצאט
או שלמי ששלחת אין אינטרנט
שואל השאלה:
לא זה לא קשור... ידלי אינטרנט
לא זה לא קשור... ידלי אינטרנט
אנונימי
באותו הנושא: