4 תשובות
לא יודעת אם זה נכון לגבי כל איזור בארץ, אבל בחיפה זה ככה -
ניתן להטעין 30, 50, 100, או 200 שקל.
כל סכום ששמים - מוכפל.

לרוב אני מטעינה ב100 שקל, ככה שלפי השיטה מדובר ב200 שקל.
כרטיס עולה 5.90, כלומר --- 33 נסיעות (נשארת שארית מצטברת)
בתור אחת שנוסעת באוטובוסים באופן תדיר (פעמיים ביום לפחות + עבודה, מחוייבות, יציאות ספונטניות וכו), הנסיעות מספיקות לשבועיים, אם לא פחות.
אני מטעינה 59 שקלים וזה 20 נסיעות
אנונימי
מטעינים ב100 שקל, מספיק לי לחודש וחצי בערך
תלוי כמה נסיעות את רוצה לעשות (1-10 נסיעות)
וברב קו יש 10 נסיעות