4 תשובות
כן
המחשבה הזאת שאני אדמם שבוע שלם ואצטרך להיות עם משהו דבוק לתחתון מעצבנת אותי כבר.
המחשבה הזאת שאני אדמם שבוע שלם ואצטרך להיות עם משהו דבוק לתחתון מעצבנת אותי כבר.
זה תלוי, לא אצל כולן זה ככה.
ויש כאלה שזה גורם להן לעצב, יש כאלה שזה גורם להן לשמחה
ויש כאלה שזה בכלל לא משפיע עליהן.
אצלי אישית זה לגמרי כעס ועצבים.
ויש כאלה שזה גורם להן לעצב, יש כאלה שזה גורם להן לשמחה
ויש כאלה שזה בכלל לא משפיע עליהן.
אצלי אישית זה לגמרי כעס ועצבים.
תלוי למי.
יש כאלו שהסבל כל כך גדול אצלן - אז כן.
יש כאלו שהסבל כל כך גדול אצלן - אז כן.
אצלי זה באמת כך!
באותו הנושא: