5 תשובות
יש ויש. באמת "בחברים לעט" זה יכול ממש להטריד מהאנשים שם חח
אנונימי
אני
אנונימי
למה כתבת את זה מאנונימית אם בחברים לעט כתבת את זה מהמשתמש שלך.
אנונימית
רק בחברים לעט הוא הפך לכזה...
דווקא פה נשאלות הרבה יותר שאלות מבעבר,
בתור אחת שפה שנתיים אני יכולה להעיד על כך.
דווקא פה נשאלות הרבה יותר שאלות מבעבר,
בתור אחת שפה שנתיים אני יכולה להעיד על כך.
אני מכיר פה מלא בנות
באותו הנושא: