3 תשובות
מחר יום שבת וחג.
שואל השאלה:
אז אין?
אז אין?
אנונימית
מחר הקו הראשון לתל אביב, קו 826 של אגד יוצא בשעה 15:30. מאחר ונצרת עילית והאזור שבו עובר הקו, הוא אזור מעורב שבו חיים גם ערבים נוצרים ומוסלמים, אז הקו פעיל בשבת ובחג. אפילו בדקתי באתר של אגד לגבי לו"ז רשמי ליום שבת הקרוב, וגם שם היה רשום שהקו פעיל מ-15:30 בצהריים.
הקו לא מגיע בדיוק ללונה פארק או לאזור של הלונה פארק. צריך לעלות על קו נוסף אל הלונה פארק. יש להזכיר כי בתל אביב אין תחבורה ציבורית בשבת והא מושבתת עד לשעה 8 בערב. אם את מגיעה מוקדם משעה זאת, תצטרכי לעלות על מונית ספיישל ללונה פארק.
אם את מגיעה בסביבות הפעילות של התחבורה הציבורית בתל אביב, אני ממליץ לרדת בתחנת דרך נמיר/יהודה המכבי ומשם לחצות את הכביש ולהחליף תחנה לתחנה הנגדית של הרחוב ולעלות משם על קו 89 שמגיע לתחנת הלונה פארק. קו 89 פעיל טיפה קצת לפני צאת החג/שבת (אני גם יודע זאת בודאות כי אני עולה עליו מדי פעם) והקו הראשון יוצא מחולון בשעה 18:45 ומגיע לתחנה בסביבות 19:45.
הקו לא מגיע בדיוק ללונה פארק או לאזור של הלונה פארק. צריך לעלות על קו נוסף אל הלונה פארק. יש להזכיר כי בתל אביב אין תחבורה ציבורית בשבת והא מושבתת עד לשעה 8 בערב. אם את מגיעה מוקדם משעה זאת, תצטרכי לעלות על מונית ספיישל ללונה פארק.
אם את מגיעה בסביבות הפעילות של התחבורה הציבורית בתל אביב, אני ממליץ לרדת בתחנת דרך נמיר/יהודה המכבי ומשם לחצות את הכביש ולהחליף תחנה לתחנה הנגדית של הרחוב ולעלות משם על קו 89 שמגיע לתחנת הלונה פארק. קו 89 פעיל טיפה קצת לפני צאת החג/שבת (אני גם יודע זאת בודאות כי אני עולה עליו מדי פעם) והקו הראשון יוצא מחולון בשעה 18:45 ומגיע לתחנה בסביבות 19:45.
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: