14 תשובות
חח אם לא דיברתם אתה לא מאוהב בה
למה אתה מאוהב בה אני מתכוון מה גרם לזה
אנונימי
אין דבר כזה אהבה
תנסה לדבר איתה.
איך התאהבת במישהי שמעולם לא דיברת איתה?
בכל מקרה נתחיל בזה שתשלח לה "היי".
יש רק רוע בעולם, וטוב שככה, כאילו רע שככה.. לא משנה..
תתחיל איתה שיחה ותראה לאיזה כיוון זה ילך.. אני חושבת שאם תאמר לה כרגע מה אתה מרגיש היא תבהל... בהצלחה:)
אחי אתה לא מכיר אתה בכלל ולא ראית אותה לך תדע מה יש שמה.? אולי היא תפגע בך? תהייה זהיר תתחיל לדבר איתה אבל אל תמהר שמור על עצמך
תתחיל בלהגיד לה "היי", לדבר איתה, למצוא תחומי עניין משותפים..
אתה לא מכיר אותה אפילו, או ראית אותה אפילו, איך זה יכול ליהיות אהבה? כי יש לה כינוי מגניב והרבה פרחים?
תתחיל שיחה, תטפס משם, תראה לאן הדברים הולכים, ובהצלחה רבה.
סתם, אל תגיד למישהי שאתה מאוהב בה לפני שאתם מכירים.. זה קצת בעייתי מכל מיני סיבות כמו: הגיון בריא, לא להיות מפגר, וכו..
אתה לא מאוהב...
אתה דלוק עליה!..#אם בכלל*
תנסה להגיד לה..
אתה תפסיד רק אם לא תגיד כלום... אז תנסה לעשות מהלך כלשהו...
תשלח לה הודעה ובהצלחה:)
לדעתי דבר איתה קצת ואז תגיד לה
תן לה הזדמנות גם להתאהב..
בהצלחה:);)
אנונימית