14 תשובות
בטבור!
אנונימי
טבור נסיכה
עגיל באף, בלי להעליב עגיל בטבור זה זונתי קצת..
בטבור
אבל יותר מסוכן. זה יכול לעשות בעיות בעתיד להריון
עדיף באף.
תלוי. עגיל בתבור יכול להתאים לכולם, אבל עגיל באף יכול לא להתאים לכל אחד ולפנים שלו... תשאלי את כמה מהחברים שלך אם מתאים לך... מקווה שעזרתי!
באף הכי יפה
בתנוך של האוזן מקסימום שניים בכל אוזן וזהו. לדעתי לא צריך יותר מזה.
בטבור...
תלוי למי.. אם את שמנה עגיל בטבור לא יתאים
אם יש לך אף גדול עגיל באף לא יתאים..
הכל תלוי במבנה
לא זה ולא זה באף זה הכי סקסי
חח תראי תתמונה ששמו לך.. בטח עשה חשק לעגיל באף (;
אנונימיית XD
יש לי את שתיהם, עגיל בטבור!
אנונימי
נראלי טבור יותר יפה אבל אומרים שזה טיפה מסוכן ובאף זה סבבה אבל לא יודעת עדיף באף: )