2 תשובות
ככה זה גם לחבר שלי נראה לי שזה הגיוני
הגיוני מאוד, זה, יעבור לך הפה צריך להתרגל.
יצא לך לירוק קצת על אנשים חח אבל בקטנה.
באותו הנושא: