6 תשובות
חלק מזה, אבל לא בדיוק מפחיד, יש רק חלק אחד עם הנחשית וזהו.
לא
זה סרט מעפן
לדעתי זה סרט נחמד, החלק השני היה יפה
נופפ. רק החלק השני קצת
לדעתי ממש ממש לא.. אבל אני חרשתי עליו אני אובססיבית אליו ואני אוהבת סרטי אימה אז נראה לי שהדעה שלי לא באמת נחשבת...