התחברות
הרשמה
התחלתי לנסות לכתוב פרשנויות לשירים, אני ממש אשמח אם תקראו ותעזרו לי לשפר -
קישור מצורף
5 במאי 2016, 22:03
כתיבה
ביקורת
תשובה אחת
ממש אהבתי
ע
עידנצ'וק
באותו הנושא:
מה עדיף לנסות ולהיכשל או לא לנסות ולא להיכשל?
התחלתי לכתוב שירים מהלב על דברים אמיתיים שאני עובר (המשך בפירוט)
מה דעתכם על השיר שהתחלתי לכתוב (כרגע בית 1 ופזמון)
התחלתי לכתוב ספר יש כבר 4 עמודים והעלילה מאוד מעניינת אני מאוד נהנה מלכתוב אבל אני מפחד שכבר לא יהיה לי רעיונות להמשיך את הסיפור, להמשיך לכתוב או לוותר?
בנות, את האמת, אם ילד לא ממש ישים עליכם בהתחלה (למרות שהוא ממש רוצה אתכן) אתן תפסיקו לנסות לדבר איתו? הסבר בפנים..
מדוע על תפילין של יד כתוב: "גוי אחר"? - מהי הפרשנות לכך?
איך אומרים פרשנות ברבים?
אם התחלתי לכתוב, לצייר ולנגן רק בגיל 14, זה אומר שאני אף פעם לא אהיה מספיק טובה?
מה הם הפרשנויות השנות של ויקום מלך חדש על מצרים?
פרשנות לשיר - שמבקשים ממני בעבודה להביא פרשנות לשיר זה יכול להיות ניתוח לשיר?
פרשנות הרמוניסטית של סוגיה מקראית - למה הכוונה בדיוק? מה ההבדל בין פרשנות רגילה לפרשנות הרמוניסטית?