7 תשובות
קדימה, תצחצחי שיניים! אם לא אז השיניים יהיה צהובות ולא יפות וחשוב להקפידד
שואל השאלה:
אין לי כח אפילו לקום למיטה.. אני יושבת בסלון
אנונימית
אז תגידי לעצמך שתוך חמש דקות את קמה
לא יקרה כלום, השיניים שלך רק יהפכו לצהובות.
סתם צוחקת ( (:: יום אחד לא משנה כלום
גם אם תרדמי ככה פעם אחת לא יקרה כלום
אנונימית
את לא חייבת לכי לישון.
פשוט לכי לישון, תאכלי כמה שקדים זה עובד כמו אקמול אחד.
בבוקר תרגישי יותר טוב.
Fez
כל החתיכים לא יתקרבו אליך כי הפה שלך מסריח
באותו הנושא: