התחברות
הרשמה
מה יקרה אם אני יסניף כדור משכח כאבים שריסקתי?
30 במאי 2016, 09:28
3 תשובות
כלום.
א
אלוהים קטן
תיכנסי לסטלה.
i
its MADNESS
אסור בכלל לשבור כדורים שלא נועדו לכל כל שכן משכחי כאבים שאמורים להתפרק על ידי מיצי קיבה.
אנונימי