2 תשובות
זה האופי שלך, זה לא תמיד משהו שלילי.
את סוג של טיפוס.
יש המון אנשים שקשה להם יותר בהבעת רגשות.
גם הבן זוג שלי ככה.
יש המון אנשים שקשה להם יותר בהבעת רגשות.
גם הבן זוג שלי ככה.